Coca-Cola

Coca-Cola Light by Diane von Fürstenberg

Inmiddels weten we dat Coca-Cola Light graag samenwerkt met fashiondesigners om eens per jaar hun flesjes als limited edition in een nieuw jasje te steken. De frisdrankengigant werkte al samen met Manolo Blahnik, Sonia Rykiel en Karl Lagerfeld. En nu is een andere grote naam in de modewereld aan de beurt om het flesje een fashionable make-over te geven: niemand minder dan Diane von Fürstenberg!

Diane von Fürstenberg treedt in de voetsporen van Kaiser Karl, die vorig jaar het ontwerp van de limited edition flesjes op zich nam. Modeontwerper Diane von Fürstenberg voorzag voor dit jaar vier aluminium Coca-Cola Light flesjes van haar iconische DvF-prints in rood en zwart.

De Coca-Cola Light flesjes zijn per set van vier de hele maand februari verkrijgbaar voor 30 dollar (ongeveer 23 euro) in Diane von Fürstenberg boetieks. En voor wie denkt dat dit slechts om een commerciële actie gaat: je vergist je! De opbrengst gaat volledig naar ‘The Heart Truth’, een onderdeel van ‘The National Institutes of Health’ (NIH) in de V.S. The Heart Truth zet zich in voor een gezonde hartconditie van vrouwen. En hoewel dit geen Nederlandse stichting is, hebben wij overal ter wereld baat bij onderzoeken die overal ter wereld worden gedaan!

Lukt het je niet om de flesjes in een boetiek te scoren? Hou dan sites al eBay en Marktplaats in de gaten!

Coca-Cola

Coca-Cola Light by Diane von Fürstenberg

Zie ook:
NOKIA LUMIA 800 BINNENKORT VERKRIJGBAAR IN WIT
MINI BRENGT TWEE LIMITED EDITION MODELLEN OP DE MARKT
SAMSUNG INTRODUCEERT EXCLUSIEVE FASHION TV APP VOOR SMART TV
CHAMPAGNEGLAZEN ALS DOUCHEKOP
DE BESTE HOTELS TER WERELD

Tags: , , , , ,