Helena Christensen is het nieuwe gezicht van Specsavers

Helena Christensen is het nieuwe gezicht van Specsavers

Helena Christensen is het nieuwe gezicht van Specsavers; een samenwerking waarmee het Deense topmodel maar weer eens bewijst dat ze nog lang niet klaar is met haar droomcarrière in de modewereld. Na tal van internationale covers van alle toonaangevende modebladen, shows van o.a. Victoria’s Secret en samenwerkingen met fashionlabels zoals Odd Molly,  Ole Lynggaard en Triumph, gaat miss Christensen nu ‘in’ de brillen. Helena zal gedurende het jaar haar top 20 favoriete Specsavers monturen lanceren die iedereen in de winkel kan bewonderen en uitproberen. Daarnaast zal ze het gezicht zijn van ‘Brildrager van het Jaar’, de jaarlijkse verkiezing van Specsavers voor de meest trendy brillendragers.

Dat het met Helena’s gevoel voor fashion en stijl wel goed zit, blijkt wel uit haar jarenlange ervaring als topmodel in de modewereld en het feit dat ze inmiddels ook al een aantal jaren een gerespecteerd fotografe is. Specsavers wil met de samenwerking met Helena Christensen haar passie voor fashion nogmaals onderstrepen, nadat het brillenmerk eerder al samenwerkte met model Kassandra en ontwerpers Spijkers en Spijkers en Francisco van Benthum.

Helena’s Favorites
Specsavers heeft een collectie van meer dan 1500 monturen in diverse prijscategorieën; voor ieder wat wils. Maar welke monturen zijn spot-on voor modeminnende brildragers? Als Face of Fashion heeft het Deense topmodel uit de Specsavers-collectie haar 20 favorieten gekozen. Helena ligt haar keuze toe: “Ik heb gezocht naar trendy monturen en draagbare stijlen. Ik vind het belangrijk dat een bril iets toevoegt aan je looks. Met deze selectie wil ik dat voor iedereen zo makkelijk mogelijk maken.” Extra leuk voor de Nederlandse modescene: één van haar ‘Favorites’ is een zonnebril van Nederlandse bodem, uit de succesvolle collectie van modezusjes Spijkers en Spijkers. De Favorites monturen staan centraal in de campagnes met Helena voor 2013.

Bekijk hieronder nog een campagnebeeld van Helena Christensen voor Specsavers:

Helena Christensen is het nieuwe gezicht van Specsavers - met Spijkers en Spijkers montuur

Helena Christensen is het nieuwe gezicht van Specsavers - met Spijkers en Spijkers montuur

Lees meer Fashion Nieuws:

Hieperdepiep Hoera! Vogue Nederland 1 jaar!
Fashion Video: Miu Miu SS13 Campagne met Nederlands tintje
Patrick Dempsey voor Silhouette - een Iconische Campagne
Silvian Heach strikt Terry Richardson voor SS13 Campagne
Milla Jovovich en Tyson Ballou voor Sisley SS13 campagne

Tags: , , ,