Goedemutste Smoothies - Innocent Breicampagne 2012

Goedemutste Smoothies - Innocent Breicampagne 2012

Ken je ze nog? Die schattige innocent smoothies met hun gebreide mutsjes? Ook dit jaar gaat er weer een Goedgemutste Breicampagne van start en er hebben zich al beroemde fans aangemeld. Visagist Thijs Willekes en modeontwerpers Monique Collignon en Hans Ubbink hebben speciaal voor de Goedgemutste Breicampagne 2012 een trendy wollig design gecreëerd om innocent fans te inspireren om de breipennen weer op te pakken.

Het doel is om dit jaar met zijn allen maar liefst 100.000 mutsjes te breien, zodat Innocent het Nationaal Ouderen Fonds kan ondersteunen, het enige goede doel dat zich inzet in Nederland voor kwetsbare ouderen in Nederland. Vorig jaar is er met de Goedgemutste Breicampagne bijna 18.000 euro opgehaald en dat wil Innocent dit jaar natuurlijk gaan overtreffen. Of je nu een doorgewinterde wolwerker of een beginner bent, dat maakt voor het breien van de mutsjes niks uit. Iedereen kan één of meer mutsjes insturen, die begin 2013 de doppen van de Innocent smoothie flesjes zullen sieren.  Van elke goedgemutste smoothie gaat er 20 cent naar het Nationaal Ouderen Fonds, die hiermee een BoodschappenPlusBus wil kopen. Deze bus rijdt met ouderen naar winkelcentra, zodat ze zelf hun boodschappen kunnen doen, maar wordt ook ingezet voor uitstapjes. Een mooi initiatief om eenzame ouderen, zelfstandiger te laten worden en meer onder de mensen te krijgen!

Al brei-kriebels gekregen en wil je de Goedgemutste Breicampagne steunen?
Stuur dan je wollen creatie(s) voor 1 december 2012 per post naar Innocent Smoothies, antwoordnummer 125, 1200 VB Hilversum. Voor meer uitleg, breipatronen en een filmpje met duidelijke uitleg kijk je op www.innocentdrinks.nl/DeGoedgemutsteBreicampagne.

Lees ook:

DIY: T-Shirt Make-Overs
RADLER FASHION COMPETITION - Where it’s a Radler meets Fashion
Jean Paul Gaultier Limited Edition Coca-Cola light
Zomerdrankjes Trend 2012 – Wat drinken we op het terras?

Tags: , , , , ,